Nu är det klart!

Bruce Springsteen kommer till Sverige nästa sommar. Fredagen den 4 juli kliver han upp på Ullevis scen!! Det är stort!! Jag har bara fina minnen därifrån midsommaren 2003. Den bästa midsommaren i hela mitt liv. Först en heldag på Liseberg med bl a berg- och dalbanan Balder. Och sen att vara bland de som vallfärdade likt religösa till Ullevi... för att inte tala om stämningen där och efteråt. Jag får rysningar av bara minnet!!

På tisdag släpps biljetterna! Huga... vill inte ens tänka tanken på att missa dem än en gång. Folk slåss med näbbar och klor. På 1,5-2 timmar brukar de vara slut. Jaja.. bara att boka in i jobbkalendern. =)

Han kommer till Globen om bara 11 dagar. Men de biljetterna kom jag inte över. Har sedan dess levt på tanken att han lär återkomma till Sverige nästa sommar och göra en utomhuskonsert. Fick alltså rätt i mina gissningar.
Nu är det alltså klart. Datum är spikat. Sååå.... nästa tisdag gäller det! 
Hjälp... vill inte tänka på utgången. Håll tummarna för mig och mina vänner!
Detta kan bli hans sista spelning i Sverige med E-street band. :S

Bruce

Kommentarer
Postat av: Ellasmamma

Jo jag vill också, men orkar inte tävla om biljetterna. Lever på minnet från Globen sommaren 1992.

2007-11-30 @ 11:32:57
URL: http://ellasmamma.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0