Nya reseplaner

Idag (den 8:e) är det fyra veckor sedan vi kom hem från Cypern. Känns som en hel evighet. Men så har det varit en hel del jobb med övertid de första två veckorna. De två senare mer drägliga men så oerhört mörkt och trist utomhus. Tur man har foton att minnas tillbaka till.

Det ena resebolaget har precis släppt sin nya sommarkatalog. Självklart har jag redan hunnit hämta mig ett eget exemplar av den. Har t o m levererat ett eget exemplar till min syster och hennes familj. Och bläddrat har vi också gjort.
Vi fastnade lite för Kroatien... hmmm. Men varför är just de tio sidorna på danska!? Resan utgår ju från huvudstaden. Tryckfelsnisse i brådskan?
För att lättare förstå vad jag läste la jag till en dansk accent vid högläsningen. Vilket bidrog till en del skratt. Fattar inte varför. ;)

För fler resor vankas. Jag lovar!
 
Nya sommarresor

Kommentarer
Postat av: Syrran

Jodå det här måste vi ta tag i på "allvar" snart! Inte bara sitta o fnissa o drömma.
Pratar m "gubben" i helg.
Nu är det inte lika mörkt längre!! Härligt m lite snö!

2007-11-08 @ 09:41:32
URL: http://malkins.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0