Vild shopping och inne att inte gå "ut"

Oj, oj, oj... vilket trist väder vi haft i helgen. Så blött så... Hade bara behövts ett par kallgrader och vi hade fått massor av härlig vit snö istället för regn, regn och snöslask.

Uppstigning redan efter kl sju i lördags. Innan den planerade heldagen på stan hann jag tona mitt hår med en ljus gyllenbrun nyans. Gillar resultatet med en fin brun färg med viss rödnyans. Av någon anledning framträder en rödnyans i mitt hår oavsett vilken toning jag väljer. Måste ha lite rödpigment i mig.

Jag och J gjorde stan på 5,5 timme! Vågar knappt tänka på hur tusenlapparna rullade... Kan bara konstatera att vi är riktigt nöjda med våra klädinköp.
Vilket för min del blev ett par nya snygga lewisjeans med spänne bak, ett par svarta träningsbyxor, en svart t-shirt med puffärm och rutmönster framtill, en rödstickad cardigan samt en svart figursydd sweatshirt cardigan.

Klädinköp         Mera kläder

På kvällen bjöds vi hem till JK för att hjälpa honom att komma iform för utgång med bl a fotboll och "plump" (kortspel), innan stereon fick till uppgift att leverera våra önskade låtar. Någon utgång blev det aldrig men det blev en oerhört avslappnad och trevlig kväll.
Läste nyligen i en tidning att det numera är inne att stanna hemma i soffan istället för att gå ut på krogen. Ingen vet då vilka kläder man har på sig, vad man äter och vilka man umgås med. Sååå... med facit i hand är vi ett riktigt innegäng. =)

Idag gäller mottot: "Tänk på söndagen så du helgar den." ;)

Grattis far på farsdagen!

Kommentarer
Postat av: maria

En toning höjer även den deppigaste några steg på glädjeskalan! Jag gläds åt mitt nytonade hår- också i en brunröd ton!
Här är det kallt och lite vitt men mycket vill ha mer.
Ha det gott!

2007-11-11 @ 18:34:03
URL: http://majjanw.blogg.se
Postat av: Syrran

Då har jag alltså mycket hög trendfaktor alltså. Coolt!

2007-11-11 @ 18:48:37
URL: http://malkins.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0