Förberedd för fest!

Usch... vilken hemsk arbetsvecka det varit. Men nu är det fredag eftermiddag och det känns betydligt bättre. Mycket tack vare den långa promenaden igår kväll.
En promenad i ett fruktansvärt högt tempo! Benen känns nästan spaka än!
Med musik i öronen tog det en timme innan jag fick jobbhysterien att släppa från skallen och ytterligare 45 min innan jag åter nådde lägenheten. 

Nu är alla presenter inhandlade och iordningställda inför kvällens och helgens festligheter. Nu är det bara att slappna av, släppa loss och börja njuta. Ska bli hur trevligt som helst.

Hoppas ni får en underbar helg... för det ska jag (vi) ha!

Kommentarer
Postat av: Syrran

Trevlig helg!

2007-10-19 @ 20:22:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0