Kaos och inställd IKEA resa ... snyft!

Nu har det verkligen kört ihop sig!!

Övertid på jobbet varje dag. Inte så många timmar men tillräckligt för att suga musten ur mig. Alla ev planer på att komma iform och få ordning hemma är strandade. Träningen ligger på is förutom promenaderna som jag bara vägrar släppa trots mitt schema! De är så nödvändiga för att rensa hjärnan, få frisk luft och nya krafter. Sen är det bara mat och sömn som gäller.

Helgen är redan nu mer än väl fulltecknad. Finns inga utrymmen för spontanitet.:(
När det är så här illa ... riktigt lääängtar jag till nästa helg. Då ska jag inte boka in nått utan bara ta mig tid för spontana grejer, njuta och ha roligt. Jag måste inse mina begränsningar. För att få allt annat ska klaffa i helg ser det ut som att jag blir tvungen att tacka nej till en tjejtripp till IKEA i helgen! Jag sörjer... snyft!

Nu inriktar jag mig på en dag i taget för att överleva fram till och med nästa fredag. Då borde det se ljusare ut igen.

Kommentarer
Postat av: Syrran

Jag det skall bli så skoj att fara på IKEA, men inte tror jag att din helg blir så trist heller, du skall ju på fest!
Själv önskar jag mig lite mer datortid, vill lära mig att designa om min blogg. Man blir så trött av att sitta uppe under nattetid.

2007-10-18 @ 14:39:04
URL: http://malkins.blogg.se
Postat av: Nica

Nu har värsta ruschen lagt sig på jobbet... bara hemmet kvar då.
Känns faktiskt redan mycket bättre. Fest ska bli skoj! En liten försmak redan ikväll. Kameran i handväskan förståss.
Lär du dig så visar du mig sen... effektivt! :)

2007-10-19 @ 13:06:02
Postat av: Syrran

Ja hihi kameran i handväskan även på IKEA! Har du inte sett att jag bytt "ramen" runt bloggen??? Nu turkosa blommor (tapet) förut mer blåa stela blommor.

2007-10-19 @ 13:30:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0