Biskvier från Västerbotten

Det finns en kaka jag är riktigt svag för... biskvin.

Idag bjöd en arbetskamrat på helt fantastiska biskvier. Biskvier med en diameter på enorma 9 cm! Dessa tillverkas på Stigs Konditori i Skellefteå i Västerbotten! 
16 mils leverans är tydligen ingen match om man har rätt kontakter. Biskvier bakade på tidiga morgonkvisten levererades lagom till förmiddagsfikat kl nio.
Behöver jag nämna att den smälte helt underbart i munnen? Mums!
314820-41
Så har ni vägarna förbi Skellefteå föreslår jag att ni stannar och upplever dessa enorma bakelser i en klass för sig. Har aldrig tidigare upplevt något liknande .

Kommentarer
Postat av: Syrran

mmm så gott det låter!!! Smuggla en till mig!!! ;)

2007-09-27 @ 14:22:45
URL: http://malkins.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0