Detaljer

Vardagsrummet börjar äntligen likna något. Möblerna är införskaffade och ihopskruvade. Åhhh... vad jag gillar att komma hem, sprätta kartonger och skruva ihop prylarna. Så spännande så... rena julaftonen!

Nu återstår det "bara" att ljussätta bokhyllan och med slagborrmaskinens hjälp fästa den i betongväggen för att den inte ska "niga" frammåt.

Långt borta är det gamla murriga terrakotta rummet och snart är det "nya" ljusa rummet med den sköna fondväggen klart.

Jag tipsades om tapeten och såg den live i en butiks provhytt! Sen visade det sig att jag lejde samma duktiga målare som satt upp den i butiken också!
Nu njuter jag i stora drag. Sköööönt!! Bjuder på lite detaljer.

314820-16

Kommentarer
Postat av: Vicke

Vad snyggt det nya ljusare rummet var. Superfin fondvägg och ljusstaken är en favorit även hos mig!

2007-09-06 @ 22:58:38
URL: http://www.vickes.blogg.se
Postat av: Syrran

Vaa gillade du inte den förra tapeten??? ;)
Ja det börjar bli så fint nu, spännande att se när bokhyllorna är på plats.

2007-09-07 @ 11:50:24
Postat av: Nica

Tack Vicke för att du tog dig tid att inte bara kika in på min blogg utan att kommentera också!
Skicka kika in hos dig vid tillfälle.

2007-09-07 @ 13:11:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0