Gott i helgen som gått...

Helgen som gått kan kort och gott sammanfattas livsnjutning.

J kan verligen laga god mat! Han överraskade mig med nedanstående tallrik på fredagskvällen. Vinet jag fick passade utmärkt till.

314820-35

Det var en lättnad att vakna i lördags och konstatera att vi fick åtminstone en sovmorgon under helgen. Skööönt!

Återstår ännu att se om vi kan få till stånd en veckas utlandsresa inom kort. Vila, sol och värme står högt upp på önskelistan. Skulle vara behövligt men det verkar inte alltför lätt att få till stånd. :S


314820-34I lördagskväll hälsade vi på en kompis och hamnade oavsiktligt i en whiskeyprovning.
Fyra sorter avsmakades. En amerikansk blandwhiskey (botten), en irländsk samt två skotska sorter.  Botten och toppen var solklara. Vinnaren andra från vänster. Hrmpf... när jag tänker efter var det nog bara jag som smakade på samtliga sorter.


Laddar nu batterierna inför ännu en arbetsvecka...


Kommentarer
Postat av: Syrran

Whiskey :S inte min favorit..men maten såg god ut!
Vi har precis en rostbiff i ugn, mums!

2007-09-16 @ 14:46:29
URL: http://malkins.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0