Idol

Ikväll börjar en ny säsong med tv-programmet IDOL. Till en början är det roligt bara att se uttagningarna som skett runt om i Sverige. Där den ena märkligare än den andra ställer upp. Ibland känns det som om vadslagning med polarna ligger bakom vissas uppträdanden mer än en seriös satsning.

Säga vad man vill om IDOL-juryn men jag tycker de hållit en bra nivå. Vissa behöver tydligen få veta att de inte kan sjunga överhuvudtaget. I år är juryn
tre till antalet och lär bli än bättre.

Vet inte vad man ska förvänta sig av de nya programledarna. Finns antagligen
en anledning till att de fick kliva av redan efter uttagningarna. Hur ska sportjournalisten passa in i sin nya roll programledare i denna genre?
Ja vete tusan.

Ifjol satt jag som klistrad hela säsongen och röstade t o m några gånger då min favorit tillika norrbottningen Markus Fagervall slutligen vann alltihopa.
Kanske läge att sätta stopp där. Hmm... återstår att se hur jag gör.

Kommentarer
Postat av: Syrran

Ja nog blir det tomt i år utan Markus!!!

2007-09-04 @ 10:38:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0