Sällan kommer en olycka ensam

Har på rekordtid (något så när i alla fall) blivit kvitt min förkylning som slog till i slutet av förra veckan. Men sällan kommer en olycka ensam. Igår kväll small det till i ryggen med nackspärr som resultat. Typiskt!
Har genomlidit en natt utan sömn. Kunde inte hitta en ställning som inte smärtade i nacken!

Inser att jag inte kan sätta mig på ett plan utomlands på måndag om inte jag får tag i någon som knäcker knotorna på plats i min rygg innan dess. Förresten lär det bli tungjobbat resten av veckan om jag inte kan sova. Tur att det finns smink.

Letar nu efter en snabb lösning. Jag är absolut ingen hypokondriker!! Jag lovar och svär. Finns knappt med i någon läkarjournal i hela Sverige. Men nu är gränsen nådd... min rygg, nacke och alla musklerna är totalt utmattade.

Håll tummarna att jag hittar en själ med starka händer för nu måste det tas i med hårdhandskarna. :S

Kommentarer
Postat av: Anna

Var till Monica på Life Center(min kund), sjukgymnast förra veckan, som fixade min låsning, man behöver inte gå via läkare numera.
Det var en riktig knäckemacka som fanns på fjärde kotan.. (monica är skitbra!

2007-09-25 @ 20:09:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0