Uppskattade träffar

För två år sedan fick jag och mina f d arbetskamrater det oväntade beskedet att vår arbetsplats skulle läggas ned. Ytterligare sex kontor gick samma väg. Endast ett kontor blev kvar i hela landet!
Det är snart ett år sedan dörrarna låstes för sista gången. Tack och lov slapp jag uppleva det då jag fick nytt jobb bara ett par månader efter det ödesdigra beskedet. Likt "tio små negerpojkar" har vi sen fått nya jobb en efter en...

Vi är ett gäng på ca 10 personer som träffas några gånger om året oftast genom gemensam lunch, liksom idag.

Det är så skönt att det ordnat sig så bra för nästan allihopa. Det blev riktigt bra med facit i hand. Själv trivs jag som fisken i vattnet i min nya roll, på min nya arbetsplats och med mina nya arbetskamrater. Skulle inte byta tillbaka ... rent arbetsmässigt. Den sociala biten har vi trots allt kvar, vilket jag uppskattar sååå.

Ser redan framemot vår planerade "after work" i mitten av oktober. =)

Tack alla "fixare". Jag lovar att dra mitt strå till stacken jag också.

Kommentarer
Postat av: Sonja

Inget ont som inte har något gott med sig...
/Sonja

2007-09-13 @ 18:07:01
Postat av: Syrran

Vaa? Kunde du ändra typsnitt i "loggan" högst upp??

2007-09-13 @ 21:51:37
URL: http://malkins.blogg.se
Postat av: Nica

Ja... ändrade typsnitt och teckenstrl genom att "mickla" med html-koderna i layoutens redigera stilmall. Ska se över färgsättningen inom kort. :)

2007-09-14 @ 13:34:37
Postat av: Nica

Så sant så ... Sonja!

2007-09-14 @ 16:32:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0