Galet

Vet egentligen inte vad som var bäst i och med dagens lunch.

Att jag fick äran att åka i en värstingbil anno -94; BMW:s toppmodell 850 CSI. En bil som gick för strax under miljonen som ny i Sverige. En tvåsitsig röd pärla med V-12 som bara tillverkats i 170 exemplar! Fantastisk väghållning, härligt ljud och otrolig acceleration. Har aldrig någonsin färdats fram så fort. =) Galet!

314820-305
(Googlad bild)

Eller om det var dagens kött (lunch) som serverades på Kyrkbyns Kök och Matsal.
Örtgrillad lammytterfilé serverad med semi dried cocktailtomater, friterad potatisterrine, chevremousse samt en rostad king solo sky.
Gudomligt gott!!!

Behöver jag nämna att jag trivs??

Kommentarer
Postat av: Syrran

Jaja, själv har jag slängt i mig uppvärmd medhavd mat o det enda färdsättet jag anv mig av är cykel..

2008-04-29 @ 17:12:25
Postat av: Camilla

Wow, vilken bil! :)
Hoppas du får en mysig Valborg! Hur gick det med husvisningarna?
K R A M! ♥

2008-04-29 @ 19:01:43
URL: http://camillaslillablogg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0