Grämer mig sååå

Vilken chans vi gick miste om i veckan. Snyft...
Ju mer jag tänker på det desto ledsnare blir jag.

Objektet hade precis allt vi önskat. Trista men viktiga saker som rätt val av grund, stomme, fönster, tak, uppvärmning och nyinstallerad el.
Superb planlösning i två plan, minst tre sovrum, rättvända vädersträck, förråd, garage med motordriven port, rejäl klädkammare.
Jag fortsätter; både stor balkong och altan i söder, fräsch bastu. Lagom tomt.
Och lite till; sutteräng med extra sovrum i nedre plan, delvis öppen planlösning, nytt kök, delvis nya fönster, ny centraldammsugare, ny enorm terassmarkis.

Endast läget var vi osäkra på men efter några telefonsamtal till folk som har kännedom försvann vår osäkerhet. Allt detta till ett vettigt pris och i rätt tid.
FÅR BARA INTE HÄNDA EN GÅNG TILL!

Kommentarer
Postat av: Syrran

Jaa det är tufft att leta hus, känslorna svallar! Spänning, kalla fötter, dyrt, nederlag osv Men det är bara att kämpa på.

2008-04-06 @ 07:54:13
Postat av: maria

Å, fruktansvärt!!!!!
Men vet du va? Det är bara för att det ALLRA BÄSTA FÖR ER ska bli ert!! :)
Kram!

2008-04-06 @ 10:42:03
URL: http://mariasfotovardag.blogg.se
Postat av: Sonja

Det var tråkigt att höra, men nu verkar ni alla fall vara på gång, ge inte upp!

2008-04-06 @ 10:47:40
Postat av: Camilla

Nä, vilket vakum! :( Å, jag lider med dig!!! Jag kan bara komma med hurtiga "det kommer fler hus", men det är tyvärr bara att ladda om och kolla vidare, även om du nog just nu tror att det aldrig kommer ett lika bra hus. :(
Jag brukar tänka att det var nog inte meningen att vi skulle ha det såna gånger, så känns det lite lättare....
Styrkekram! ♥
www.camillaslillablogg.blogspot.com

2008-04-06 @ 11:18:16
Postat av: IBW

Det är mening med allt, det var meningen att ni inte skulle köpa det där huset. Rätt som det är dyker det upp ett nytt hus, som passar er ännu bättre.

2008-04-07 @ 10:57:31
Postat av: keb

Hus finns det gott om.
Det dyker säkert upp en nya snart lycka till med nästa istället...

2008-04-07 @ 11:31:11
Postat av: Helena

Ajdå, vad trist! Hoppas att det dyker upp något ännu bättre snart ;-)

2008-04-14 @ 08:53:48
URL: http://helenasnackar.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0