Grundlurad

Visste mycket väl att det är den 1 april idag. Är inte den som luras så lätt. Brukar genomskåda tidningar och nyheternas bluffar. Har i skrivande stund varken bläddrat i någon tidning eller sett några nyheter.

Uppenbarligen känner mina kollegor mig mycket väl vid det här laget. Hann inte mer än till jobbet innan jag blev grundlurad!! Vilket skådespel en kollega bjöd på. Med ytterkläderna på och ett mycket realistiskt scenario fullkomligen stormade han in på mitt kontor oerhört upprörd för att säga adjö. Mitt i en lång kram avslöjades hela uppsägningsproceduren. APRIL, APRIL... skit också!

Skönt (trivs bra med kollegan) men samtidigt förargligt... kan inte minnas att jag någonsin blivit så lurad i vuxen ålder. Stod där som en fågelholk (vidöppen mun), beklagade och hoppades att båda parter skulle ångra sina beslut. 

Kommentarer
Postat av: keb

haha
Där blev du allt lurad!
Du verkar ha fyndiga arb kompisar.Det är ju kul!

2008-04-01 @ 13:27:16
URL: http://kebibw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0