Lista

Har upprättat en lista på saker jag bör fixa i ihelg men absolut innan april månads utgång. (Stryker över allt eftersom):
- Promenera 5 km (fre)
- Tvätta inkl handtvätt (fre)
- Avloppsrens (ny)
- Kratta (ny)
- Rensa upp blombänk (ny)
- Cykelöversyn (inlämnad ons)

- Ta fram grill & utemöbler (ny)
- Blomdusch (ny)

- Tvätta fönster (lör) 
- Byta gardinger (kök, v-rum och sovrum) (lör)
- Dammsuga (lör)

- Dammtorka (ny)
- Skura (lör) (ons) (fre 2/5)
- Vika och plocka undan tvätten (ny)

- Mexikansk middag hos R & M (lör)
- Behandla bänk-/bordsskivor (ny)
- Byta dukar (sön) (tis)
- Husvisningar (sön, tis)

- Bloggöversyn
- Betala räkningar (mån) 
- Deklarera (ons) (fre 2/5)

Måste även se när C Berg flyttar in hos Bert K ikväll kl 21.30. Programmet med Börje Salming härom veckan var bara så bra. Uppdaterat. Bert är verkligen Bert. Många skratt blev det. =)

314820-298 314820-299 
                               Växtbad


Kommentarer
Postat av: Camilla

Roliga grejor, i alla fall en del av dem. =) Mexikansk middag och husvisningar!! Håller alla tummar!
K R A M och trevlig helg!

2008-04-25 @ 20:05:24
URL: http://camillaslillablogg.blogspot.com
Postat av: keb

håller tummarna för er jag me
hoppas det går bättre med husköpet denna gång!
kram

2008-04-26 @ 16:03:25
Postat av: keb

oj vad du g´har fixat till designen på bloggen
SNYGGT!

2008-04-26 @ 16:05:33
Postat av: Camilla

Bra jobbat där! =) Hoppas du hunnit njuta av solen också. Jag känner mig otroligt lat jämfört med dig i dag, mest suttit och jäst i solen. :)
Kram!

2008-04-26 @ 21:07:12
URL: http://camillaslillablogg.blogspot.com
Postat av: Syrran

Vad fint du gjort på bloggen,och vad mycket du hunnit med redan i helg.

2008-04-26 @ 21:10:56
URL: http://malkins.blogg.se
Postat av: IBW

Vad snygg bloggsida du fixat. Du har mycket energi och ork, önskar att jag hade lite mer av den sorten.

2008-04-27 @ 19:20:09
Postat av: Sonja

Oj, vad ambitiös du är, själv har jag jobbat hela helgen, bara kommit hem, ätit och slocknat...!

2008-04-29 @ 08:42:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0