Sakta...

Förlåt för min frånvaro. Känner mig oinspirerad vilket leder till bloggtorka. Sakta men säkert börjar jag kämpa mig upp igen. Attan så hårt förra veckan tog på mig. Det är så sällan det kommer ut ett så intressant objekt som det gjorde. Då gäller det att vara förberedd och haka på. Sååå trist att det rann oss ur handen. =(
Försöker nu hitta rätt ben att stå på. Tyvärr är det även torka på objekt som är till salu. Kan nu bara hålla tummarna.

Superless på det eviga molntäcket över oss. Snöstorm klarar jag mig utan en bit in i april. Vill ha sol och vår. Kan inte solen kika fram lite oftare? Borde inte vara långt borta...

På lördag vankas en heldag i slalombacken. Första gången för i år. Lika så min första tripp till Kåbdalis, ever. Nio pister, fyra offpister och brasiliansk buffé väntar på oss.

314820-276
Lånad från Kåbdalis hemsida

Kommentarer
Postat av: Camilla

Känner igen det där med bloggtorka, det brukar jag också ha då och då - men det brukar gå över ganska fort. :)
Kul med planerad resa, så att du får tänka på lite annat. Supertrist med huset där... :/
K R A M! ♥
http://camillaslillablogg. blogspot.com

2008-04-10 @ 16:29:05
Postat av: Malin

Jag har varit där för många år sen, hade gärna åkt dit jag med!!! För oss blir det nog slalom på söndag om det blir fint väder som utlovat.

2008-04-10 @ 17:58:31
URL: http://malkins.blogg.se
Postat av: IBW

Ja det är roligt med slalom, men har inga skidor kvar. Det är många som byter bostad strax före sommaren, så vänta och se, det dyker säkert upp något som är intressant.

2008-04-11 @ 10:30:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0