Snabbt

Oj, vilken konstig dag det blev igår. Verkligen massor, massor att göra på jobbet. Lunchen hela två timmar försenad. Rusar snabbt iväg och köper en färdig-förpackad sallad till lunch.

Några timmar senare blir jag raskt illamående. Så pass att jag efter 30 minuter får skjuts hem istället för sätta mig på bussen. Den planerade promenaden hem vara bara att glömma.

Hann i princip bara in när det var dags att rusa till toaletten. Kräk...
En timmes vila på soffan och färgen i ansiktet och glimten i ögat var tillbaka. Snabba ryck det där från frisk till sjuk och åter frisk på bara två timmar. Lunchintaget är starkt misstänkt. Antagligen sista gången i mitt liv jag köpte denna färdigförpackade sallad. På fronten för kräkningsorsaker är jag riktigt, riktigt långsint.

Kommentarer
Postat av: Syrran

Matförgiftning!? Inte kul..

2008-04-25 @ 16:27:44
URL: http://malkins.blogg.se
Postat av: Carina svarar:

Ja, misstänker champinionerna som smakade lite konstigt alt räkorna som låg ovan de förstnämnda.
Kul... Nej nästan redan glömt eländet. Det gick så fort.

2008-04-26 @ 15:27:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0