1 års jubileum

Oj, vad dagarna rusat. Den 27 augusti var det ett år sedan jag började blogga. Nappade direkt när syster startade några dagar innan. Något jag idag är oerhört glad för att jag gjorde.

Vilken underbar dagbok man får med bilder och allt. Superroligt att bläddra
tillbaka i och minnas. Det händer trots allt en del fast man kan tycka att ännu ett år passerat i samma hjulspår.

Har även förstått att personer i min närhet ser framemot inlägg, även om de inte duggar lika tätt som i början. För att inte tala om hur trevligt det är att följa nya bloggbekantas vardag också. Jubileum med andra ord!

Kommentarer
Postat av: sonja

Grattis på 1-årsdagen, tillhör ju en av dem som kollar in bloggen nästan var dag.

En riktig "fan"

GRATTIS!

2008-08-31 @ 21:01:28
Postat av: keb

Grattis på ett års dan!

2008-09-01 @ 20:35:47
Postat av: Helena

Åh tack så mycket!!! Och grattis till bloggen :-)

2008-09-01 @ 20:54:55
URL: http://helenasnackar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0