Ny läslust

Äntligen har läslusten återkommit! Har nu "släppt" Stieg Larsson serien och känner mig redo/sugen att åter ge mig in i böckernas värld. Tackar för era boktips. Har kikat på dem och har bestämt mig för att börja läsa Jungsteds böcker. Tack syster för lånet!


Det är mycket nu. På jobbet har semesterledigheten hunnits ifatt (inga vikarier). Nu ska ett bokslut revideras och senare presenteras. (Skulle gärna "skett igår".) Samtidigt är det massor att ta tag i hemma i och med flytten. Tv, bredband, telefoner och elförsörjare ska alla kontaktas i dubbel bemärkelse p g a två lägenheter; sägas upp alternativt flyttas.

Hamstring av flytt- och banankartonger samtidigt som det rensas och packas lite smått. Bor mitt i allt detta. Börjar se fram emot när allt detta lugnar ned sig. När flyttarna gått, lägenheterna avvecklade och vi börjar komma i ordning i huset.

Och ändå slänger jag in lite läsning mitt i allt! "Alla hästar är kanske inte hemma" men jag måste få varva ned mellan varven.

Kommentarer
Postat av: C a m i l l a

Å, du kommer att älska Jungstedt. Den du inte ser är sååå bra! Även hennes nyaste är kanonbra tycker jag.

Trevlig läsning!

Själv håller jag på med någon halvseg bok, har kommit fram till att jag nästan enbart gillar svenska deckare...

Kram!

2008-08-25 @ 15:47:20
URL: http://camillaslillablogg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0