Sovit

I helg fick jag äntligen sova ut. Underbart!

Måste haft en inre stress trots att jag inte varit medveten om den. Kan bero på två saker:
- Vår ordinarie mäklare har under sommaren varit på semester i två olika omgångar. Under bägge dessa veckor lyckades hennes ersättare tjorva till det. Första veckan var det visningsdatumet och nu i veckan kontonumret för handpenningen. Men det löste sig till slut efter diverse telefonsamtal. Puh!
- Sen har nog jobbet spökat en aning. Hann dock massor i slutet av veckan och tidsramen ser ut att hålla så här inför den kommande semesterveckan. Skönt!

Nu ser jag fram emot nästa vecka. Planeringen inför flytten är fortsatt mycket god. Kan nog inte längre hålla mig från att börja packa lite smått. Travarna med flytt- och banankartonger har vuxit till sig i veckan.


Kommentarer
Postat av: Syrran

Kul att börja flyttpacka! Jag har smått börjat oroa mig för packningen till Rhodos, HUR i hela friden skall vi få med allt vi behöver? Vi kanske måste köpa en till stor resväska.

2008-08-17 @ 08:33:16
Postat av: IBW

Tips, IKEA har billiga och mycket bra flyttkartonger,

2008-08-17 @ 12:20:33
Postat av: keb

banankartonger är perfekta flyttlådor starka och greppvänliga... lycka till med flytten kul!

2008-08-17 @ 13:04:29
Postat av: maria

Tack för dina kloka ord hos mej!

Hi hi ,jag bodde i flyttkartonger i mer än en månad innan jag skulle flytta.. Man vill ju genast sätta igång och flytta när allt väl är klart med mäklaren osv.

Kram

2008-08-17 @ 13:37:56
URL: http://mariasfotografi.blogspot.com.
Postat av: Sonja

I flyttider är man tacksam för den som uppfann banankartonger..;)

2008-08-17 @ 17:55:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0