I denna ljuva...

Har nått fram till den femte boken i kriminalserien nedan. Utmärkta böcker att läsa några sidor ur då och då vid sängdags. Hinner inte så långt kvällströtta jag.
Men då räcker de också längre. Knutas, Karin, Johan och Emma jobbar vidare. 

Har under året läst sju böcker (S Larssons tre i milleniumserien och de fyra första av Mari). Rekord med råge då jag normalt läser en bok per år (semestertid). Men tolka inte detta som att jag haft semester hela året.


Den nya julduken från butikskedjan som inte säljer något till ordinariepris. Mer behöver jag nog inte säga. Ni fattar. ;)

Kommentarer
Postat av: Sonja

Oh ja, vet precis vilken butik, den med den ständiga rean.

Är urusel på att läsa böcker, har dock lyssnat igenom två i år.

Brukar också läsa på semestern, men icke i år.

Har en bok av författaren i inlägget som ligger på nattygsbordet, oöppnad...!

2008-12-03 @ 08:42:27
Postat av: Karin

en börjar ju undra lite om ledigheten ;-)s

2008-12-03 @ 11:21:27
URL: http://kajsa-keb.blogspot.com/
Postat av: C a m i l l a

Den var jättebra! =)

Kram!

2008-12-03 @ 12:33:19
URL: http://camillaslillablogg.blogspot.com
Postat av: Maria

Så fint du gjort i bloggen! :)

Har läst någon bok av denna författare och jag gillade den- men jag minns inte vilken det var...

Må gott!

2008-12-03 @ 12:53:31
URL: http://mariasfotografi.blogspot.com
Postat av: Syrran

Det har inte blivit mycket läsning för mig sen i september..bara tidningar...Har heller inte ngt som jag är sugen på läsa. Inväntar på pocketen av den sista av Marie Jungstedt.

2008-12-03 @ 17:40:37
Postat av: IBW

Har inte läst så mycket på senare tid, förr kunde jag ha 2 - 3 böcker igång samtidigt, som jag varvade med. Nu försöker jag med "lyssnarböcker", svårt även med dem för jag somnar ganska fort, och måste lyssna om samma kapitel om och om igen.

2008-12-04 @ 15:56:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0