Helg, julbord och FINAL

I helg är det FINAL i "Stjärnor på is". Håller givetvis tummarna för Markus. 
Är förstås lite stolt för att vi är från samma barndomsby. Speciellt roligt då det är en liten sådan. MEN inte bara det. Han har ju sån personlighet... sååå mjuk och kärleksfull. Bjuder även så på sig själv. Kan ju bara gilla killen.

Gissar att han är laddad och kommer att ge järnet. Nu ska alla ess fram "ur rockärmen". Bara han nu inte satsar för högt och tjorvar till allt.
Hjälp... knappt så jag orkar se. Nu ska vi rösta på Markus och Johanna!!!

Men dessförinnan ska firmans julbord och festligheter avnjutas.

                                                       (Googlad bild)

Läste att han ska fira julen hemma i Tornedalen. Firar vi vår jul i stugan i närheten vet jag vem jag skulle vilja ha som tomte i år. ;)

Kommentarer
Postat av: Ann-Helen

Hej. Klart att vi röstar på Markus.Ha det bra hälsn. Fam Rautila.

2008-12-05 @ 16:28:39
Postat av: Syrran

..och jag som missar finalen...julfest m jobbet... SUCK. Får sätta dottern o rösta på Markus och själv avnjuta (förhoppnvis) reprisen på söndag. Tips: Gå ut på hotellet i Ötå på Juldagen! ;)

2008-12-05 @ 18:14:09
Postat av: C a m i l l a

Markus är mysig, en äkta norrlänning. :) Gillade honom skarpt i Idol. Däremot har jag bara tittat på ett halvt program av "Stjärnor på is", men han är säkert lika duktig på skridskor - han har väl spelat hockey förut om jag inte minns fel.

Kram!

2008-12-06 @ 19:27:02
URL: http://camillaslillablogg.blogspot.com
Postat av: Maria

hHr inte sett Stjärnor på is, men såg honom i morse på Nyhetsmorgon och han verkade jättemysig!

kul att han vann! :)

Må så gott!

2008-12-07 @ 16:37:25
URL: http://mariasfotografi.blogspot.com
Postat av: ibw

Jag hasr inte fölt programmet, men jag såg att han vann, det var väl roligt.

2008-12-07 @ 18:59:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0