Julfirande

Efter grötfrukosten packade jag och J varsin bil och styrde åt varsitt håll. På bilden syns enbart min packning. Hade inte rymts någon fler i bilen... jag lovar.

 
               
               
Efter 1,5 timmes bilkörning anlände jag till min både uppvärmda och julpyntade stuga. Tack pappa och mamma!!

Efter massor av mat och godisintag anlände sen det fantastiska tomteparet kring 19.30-tiden. ALLA vred sig av skratt under deras show. "Nessar" som vred sig vartefter man vände paketen, hur man ska öppna gemensamma paket, m m.
Blev ett tag utan paket då det framkommit att jag inte trodde på tomten... men det ordnade sig efter några kramar.


På annandagen var jag rejält utvilad och rastlösheten blev för stor så jag anslöt mig till J i Kalix. Vi började med ett fikabesök hos moster IB och PE. Väl hemma hos svärföräldrarna bjöds vi på tjäder och en flaska gott rött vin. Därefter en ljuvlig promenad tillsammans med J och svärfar. Skönt att få röra på sig och insupa frisk luft.

På lördagen en besökssväng hos bekanta innan jag och J stod för middagen; kyckling/fetaost- resp tacospaj. Till delade vi ännu en flaska rött vin. 
Sedan vankades lite sällskapsspel. Fy så kass jag var i TP. Lyckades INTE knipa åt mig en enda tårtbit! Skyller på de antika frågorna från -84. Rena historielektionen var det allt. :S

Kommentarer
Postat av: Camillas lilla blogg

Visst är det kul med sällskapsspel? Mannen önskade sig också TP, men det var ju så rackarns dyrt att det fick bli en budgetvariant hos oss i stället, men helt OK.

Kram!

2008-12-28 @ 21:03:22
URL: http://www.camillaslillablogg.blogspot.com
Postat av: Sonja

Vilka härliga bilder!

Sällskapsspel provade vi också, det blev det nya "Luleåspelet" (kommer inte ihåg namnet), ganska bra men definitivt inte helt igenomtänkt, så bara frågor och spelregler framkallade muntra skratt och kommentarer.

2008-12-29 @ 07:23:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0