Julmys

Bjuder på lite stugmiljö från juldagen.

Vädret bjöd på några ljuvliga minusgrader. Solen orkade sig upp några timmar mitt på dagen. Om kvällen/natten var det becksvart ute förutom belysningen från utegran, maschaller och ev stugbelysning. På himlakroppen framträdde de tusentals stjärnorna så tydligt.

Men framförallt var det ett underbart lugn. Finns inget bättre ställe att ladda sina batterierna på.












Stuga x 2











Utebastun intill sjökanten. Julbad blev det allt!












Skoter/skidspår på sjön












Gamla huset












Grillstugan inrymd i fd ladugården

 










Lada f d sommarstall


Spår efter julharen

Kommentarer
Postat av: Camillas lilla blogg

O, vilka ljuvliga, juliga bilder! Jag har sagt det förut - men säger det igen... Jag vill också ha ett fritidshus!!!

Kram och välkommen hem!

2008-12-28 @ 21:01:10
URL: http://www.camillaslillablogg.blogspot.com
Postat av: ibw

Men vilka fina bilder, du har verkligen fångat lugnet.

2008-12-28 @ 21:49:16
Postat av: keb

fina bilder bekanta vyer

2008-12-28 @ 23:49:18
URL: http://kajsa-keb.blogspot.com/
Postat av: Sonja

Det är såna bilder som får en att förstå varför man har stuga, tyvärr känner jag även till den negativa biten av stugägande...

Men det är klart får man komma till en stuga som är färdigt uppvärmd och så, då....

2008-12-29 @ 07:21:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0