Ny jul

Köpte idag två julskivor för att komma i stämning. En jul i lite nyare tappning. Kanske en aning inspirerad utav bonden Peter i "Bonde söker fru". ;)


Måste absolut smaka utav julkaffet jag fick i födelsedagspresent av kollegan. Knäcken är både tillverkad och uppäten! De blev inte helt lyckade. :S

 

Apropå födelsedagspresent. Har idag omvandlat föräldrarnas presentpengar till smycken. Efter mycket funderande hittade jag detta silverhalsband och örhängen (har ju tre hål i örsnibbarna). Precis i min stil! Tack så mycket mamma och pappa.


Kommentarer
Postat av: keb

snygga smycken verkligen!

jag gillar silver smycken.

2008-12-20 @ 22:54:38
URL: http://kajsa-keb.blogspot.com/
Postat av: Syrran

Ja julmusik behövs för att få julstämning, nu har vi hittat en skiva med CD 1!! HURRA.



Synd att Ni hunnit äta upp knäcken, undrar om mamsen kokat några?

2008-12-21 @ 12:11:04
Postat av: C a m i l l a

Gillade du Jöback? Jag köpte den för ett par veckor sedan och tycker att den är jättebra. Vissa låtar är så himla vackra så att man nästan gråter. =)

Pepparkakor och pepparkakshus, julgran och klappar är klart hos oss - däremot inte knäck, det ska jag fixa på tisdag då jag är ledig.

Ha en skön 4:e advent!

Kram!

2008-12-21 @ 14:43:32
URL: http://www.camillaslillablogg.blogspot.com
Postat av: Syrran

Gillade du julkaffet? Fick precis det där kaffet från Anna idag, blandade 50/50 med vanligt (råd fr A) och då var det gott. Anna hade även pepparkakskaffe fr Pentik, det luktade underbart, det skall jag köpa ngn gång.

2008-12-21 @ 19:20:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0