Urladdad

Började lördagen som barnvakt. J skötte den biten galant så jag kunde påbörja "omvandlingen" till festligheten. Sedan raskt vidare till firmans årliga julfest.

Söndag 2:a advent... veckans vilodag. Återhämtningen har det varit lite si och så med. Bara dygnsomställningen gör sitt. Vid hemkomsten efter midnatt visade det sig att även vi fått en nattgäst. =) Föräldrarna hade kommit till stan. 
 
Hann givetvis inte hem till "Stjärnor på is" (kl 20), trots att festen började redan kl 13! Hade haft lite framförhållning och satt programmet på inspelning. Mer perfekt uppvaknande kunde jag inte få. Vid något tillfälle ska jag redigera bort reklampauserna och bränna ned programmet på dvd.

Spana in Markus och Johannas i numret "Sexy Back". Helskärm givetvis. Bara bäst helt enkelt!!! Full pott 6,0 av samtliga fem domare visade det sig. Detta förde dem vidare i finalen som de slutligen vann tack vare flitiga röstare.


                                                   (Googlad bild)

Under helgerna brukar jag ladda upp och blogginspirationen flöda. Men inte denna helg. Har inte funnits tid. Istället känner jag mig fullständigt urladdad.

Imorgon är en annan dag...

Kommentarer
Postat av: Sonja

Han är duktig, Markus!!!!

Har inte heller haft någon blogginspiration...

2008-12-08 @ 08:30:02
Postat av: Syrran

Vet inte direkt om det är fel på blogginspirationen, men tiden räcker så dåligt till alltm man vill/skall göra!



2008-12-08 @ 08:52:35
Postat av: Berta & Prinsen

Nyheter hos Berta & Prinsen!



Välkommen att kika in ♥



Mvh Berta &Prinsen



http://bertaochprinsen.blogspot.com/

2008-12-08 @ 18:41:38
URL: http://bertaochprinsen.blogspot.com/
Postat av: maria

Tycker dom är söta ihop också :)

De kanske blir ett par? ;)

Kram

2008-12-08 @ 18:49:42
URL: http://mariasfotografi.blogspot.com
Postat av: Carina svarar:

Maria, Skulle gärna se dem bli ett par!

2008-12-08 @ 21:44:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0