Helg!

Helgen inom räckhåll. =)

Känner att jag är i behov av miljöombyte. Drar därför till stugan ikväll för en sportlovsweekend. Ska bli skönt att bara vara.

Men innan avfärd måste jag få i mig lite mat, akuthandla samt packa. Ska se till att bl a Stieg Larsson boken, löparskidor och bastuhandduken inte glöms. Men även tv:n ska med, det är ju trots allt både melodifestival- och vasaloppshelg. Förutspår en bra sista delfinal i melodifestivalen. 

Har tackat nej till en tre dagars vistelse i Västerbottens fjällen i början av nästa vecka. Antagligen en felprioritering men anser att tidpunkten inte är den rätta.

Ha en toppenhelg allihopa! Så hörs vi igen till veckan. Tjao!

Basturedskap

Kommentarer
Postat av: Camilla

Men ha så trevligt! Jag vill också ha en stuga att dra till över helgen... Avundsjuk...
K R A M! ♥

2008-02-29 @ 19:59:06
URL: http://camillaslillablogg.blogspot.com
Postat av: keb

ja det är nog härligt åka och byta miljö så där.
Man uppskattar vardagen på ett annat sätt efter en stugvistelse
Ha en härlig helg!
Jag får alltid en sån längtan till Norbotten.
när jag ser en bild på vattenhink och en lövruska
:-)

2008-03-01 @ 11:33:38
Postat av: Camilla

Hur går det med boken? Jag är helt inne i den nu, superbra! =)
Kram!

2008-03-01 @ 15:35:55
URL: http://camillaslillablogg.blogspot.com
Postat av: Maria

Ha det toppen gott!!
Hämta- kraft - i sugbastu- behövs ibland!!
Kram!

2008-03-02 @ 17:51:44
URL: http://majjanw.blogg.se
Postat av: Carina svarar:

Camilla, Ja stugan är guldvärd! Skönt att bryta av och komma iväg ibland. Rena SPA-vistelsen. Sen uppskattar man stan igen. Kram

KEB, Du får väl introducera ångermanlänningarna med utebastu, hink och ruska. ;)

Maria, Visst är det så! Kram

2008-03-07 @ 08:36:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0