Melodifestival del 3

Än en gång en vecka med överraskningar.

Måste erkänna att jag efter att ha hört bidragen höll på BWO samt Isaksson (!). Blev rätt snopen när den sistnämnda hamnade i ingemansland. Måste erkänna att jag aldrig sett honom ge så mycket som han gav i lördags. Är ingen fan av honom och kommer aldrig att bli. Men med ett svagare startfält än förra veckan blev mina val som de blev.

BWO till final liksom Frida "dunka mig gul och blå" Muranius. Det senare en skräll, vilket i o f sig är rätt roligt.
Jokern Eskobar gjorde verkligen inget intryck på mig. Landade också i botten.

Rockoperetten till "andra chansen"... nej, tack. Har tack och lov inte tänkt se den live. Kiruna ligger trots allt bara 35 mil bort.

Annat blir det i den sista delfinalen kommande helg. Ser redan framemot den. =)

BWO &
Veckans finalister

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0