Snörvel

Då är det bevisat igen. Jag är inte stålmoster/faster/flickvän eller dylikt. Jag har dragit på mig en riktig förkylning. Trodde för ett tag att jag var "odödlig".
Har bara att skylla på promenaden hem i tisdags. Trots att jag frös om skallen (som en blöt hund) så åtgärdade jag inte det. Hade bara varit att haka av ryggväskan, gläntat på en dragkedja och tagit på mig ett pannband eller mössa och jag hade varit fortsatt pigg. Grrr...

Fick nått slags övermod efter att ha stått emot ett otal feberattacker hos ALLA jag umgåtts med de sista två veckorna. Antalet sjuka personer ryms inte ens på en hands fingrar. :S

Ska raskt dyka ned i c-vitaminröret.

Kommentarer
Postat av: Syrran

åh vad jobbigt... :S
Hoppas du inte blir lika risig som A har varit i alla fall.

2008-02-07 @ 09:47:12
URL: http://malkins.blogg.se
Postat av: Sonja

Dessa eviga goda råd;) KanJang och Esberitox inhandlade jag till förkylningen och klarade mig riktigt bra..

2008-02-07 @ 14:48:31
Postat av: Camilla

Usch och fy för baciller. Krya på dig! :) Kanske några sköna dagar i soffhörnet med en bra bok kan hjälpa?
Kram! Tack för lösenordet!

2008-02-07 @ 17:26:06
URL: http://camillaslillablogg.blogspot.com
Postat av: maria

Krya på dej!!
Kryp upp i soffan med honungsvatten eller en god kopp varm choklad.
Även en god bok kan lindra snörvlet! :)
Kram.

2008-02-07 @ 18:39:02
URL: http://majjanw.blogg.se
Postat av: IBW

Krya på dig, du är snart uppe på benen igen, du har väl inte ro att ligga ner och vila.

2008-02-07 @ 20:59:27
Postat av: keb

aj aj
så åkte du med på den eländiga influensan som härjar vilt
krya på dig !

2008-02-07 @ 23:25:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0