Bad girl, good girl...

Bad, bad girl...

Igår vid tiden för eftermiddagsfikat slog mig semeltanken "serveras det semlor ska jag inte tacka nej till en." Tack och lov fanns det inga ... då.

Detta "råkade" jag berätta åt kollegorna idag som vips ordnade fram en kartong med semlor till dagens eftermiddagsfika. Trots att jag gjort mig av med gårdagens sug provsmakade jag årets semla. Vore nästan fult att tacka nej när kollegan enkomt åkt iväg och införskaffat semlor från Holms Konditori, eller hur? (Deras semlor placerade sig på andra plats vid årets officiella semelprovning.)

Kvittar den mot gårdagens långpromenad på 1 tim 20 min. Good girl!
Misstänker dock att jag trots det ligger på minus. :S Bad girl!

Semla

Kommentarer
Postat av: Sonja

Semlor, mums, tyvärr igår de ej i min kostcirkel just nu. Kommer du ihåg Jan J:s förmåga att på 2 min trycka i sig ett flertal..?

2008-01-24 @ 08:43:37
Postat av: Carina

Nej det minns jag tyvärr inte. =(
Har en kollega som är väldigt mycket för sötsaker. Igår åt han en innan strax lunch och två på eftermiddagsfikat samt ännu en på kvällen!! Helt otroligt!

2008-01-24 @ 08:57:39
URL: http://nicas.blogg.se
Postat av: Syrran

mmm semlor, den som spar han har ngt att se fram emot!!!!

2008-01-24 @ 09:07:53
URL: http://malkins.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0