Kanonhelg

Denna helg gick i motsats till den förra i ett rasande tempo. Men så har den innehållit en fin blandning mellan träning och socialt umgänge.
 
En lååång och välbehövlig promenad avrundade arbetsveckan i fredags. Hela
1,2 mil avverkades med sällskap innan jag belåten kunde placera mig i soffan.

I helgen kom min moster KEB till stan på besök. Oj, vilken trevlig middag det blev hos min syster i lördags. Högt i tak och massor att förtälja. =)
Tack moster för de fina presenterna!! Så fina så. Passar utmärkt åt en bastu-
galning som mig.

Bastupresenter
Söndagen satte vi oss i bilarna och styrde kosan en bit norrut. Till moster IBW och P-E, där förövrigt föräldrarna mötte upp.
Tillsammans intog vi en gemensam söndags lunch/middag. Restaurangbesöket 
har redan etsat sig fast i minnet. De andra gästerna kunde inte undgå vårt prat- och skrattglada gäng på elva personer. :S 
(Bilden nedan får symbolisera vårt gäng "hönsgården"... där vi drog fram.) 

Hönsspel

Oj, oj, oj vilket godfika som vi bjöds på sen! Hemmabakat till råge på allt! Det gjorde du bra IBW. Så smaskens så ...

Inte undra på att vi (jag och J) genast styrde kosan till gymmet när vi senare återvände till stan. Motivationen inför passet var inte på topp men vilket pass
det blev! Min "älskade" roddmaskin tar verkligen fram träningsdjävulen i mig. Avrundade t o m passet med några slag på boxningssäcken. En superskön söndagskänsla infinner sig nu. Nöjd och belåten...

Tack allihopa som förgyllt min helg! Ni vet var och en vilka ni är...
Nu känner jag mig redo för en ny arbets- och träningsvecka.

Kommentarer
Postat av: Syrran

Ja visst har vi haft en trevlig helg, du nämnde inget om höjdpunkten hemma hos dig hm hm ;)
Visst har vi trevliga mostrar! :)
Och kul att mamma o pappa också kom!
Träningpå söndag kväll?? Nej jag fortsatte att mumsa på tårtan som IBW skickade med....så god att det inte gick att motså, tur att KEB o jag tog den där prommisen i lördags!

2008-01-21 @ 10:37:26
URL: http://malkins.blogg.se
Postat av: Carina

Höjdpunkten... ja hur kunde jag missa den. The magic moment!! Den lever man länge på. =)

2008-01-21 @ 13:34:51
URL: http://nicas.blogg.se
Postat av: IBW

Det var så trevligt att träffas och det var så roligt att era föräldrar var med. Hoppas vi kan träffas igen i sommar. Hälsa din kille, det var kul att få träffa honom.

2008-01-21 @ 19:08:48
Postat av: Carina

IBW, Tack för senast!
Hälsningen har gått fram. =)
Visst ska vi träffas i sommar igen!

2008-01-24 @ 07:42:51
URL: http://nicas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0