Märkt för livet?

Hemma igen (rätt välbehållen) efter söndagens resa till det stora möbel-varuhuset i sällskap med kompis S.

Inte var dag man kommer hem från IKEA med ett stort blåmärke på kroppen. Detta efter att ha fått en halv vägg över mig! 4 x 10 cm stor kvadratiskt blått/rött/gult märke på vänster vad. Borde egentligen stämma mr K-rad himself. Visst...tiden läker alla sår men vill ju kunna återkomma till hans varuhus utan fobier. ;)

Lite spännande också när oljelampan på bilen varnade under några sekunder på hemvägen. Frågan är om det var kylan som spelade ett spratt med oss tjejer. :S

Fynd?
Skrivbordsstolar, vitlökspress, servetter, burkar, små tepåse-/kulefat samt pizzaskärare. Ganska bra jobbat då jag inte var ute efter någonting... tänka sig.
Stolar i plural... ja så är det med mig. Kan jag inte välja köper jag båda två.
(Har även gjort det förr)
Den ena visade sig passa utmärkt hos J. Farligt att släppa iväg mig på shopping. Det är inte första gången jag förser min omgivning med "måste-prylar". =)

Joakim skrivbordsstolSkruvsta skrivbordsstol
Koncis vitlökspressTripp burkar

Kommentarer
Postat av: Syrran

Vaa försökte ni riva stället??
Snygga stolar o burkar!

2008-01-28 @ 09:56:07
URL: http://malkins.blogg.se
Postat av: Sonja

Oopps, gjorde du dig dessutom illa när väggen rasade? Du sa inget...

2008-01-28 @ 10:34:43
Postat av: Carina

Syster, Tänkte de behövde hjälp med utbyggnaden. ;)

Sonja, jag antydde att väggen var tung. Är inte den som ojjar mig i onödan. Dessutom kom jag snabbt på bättre tankar igen... shoppingen tog överhand i nästa stund.

2008-01-28 @ 13:30:21
URL: http://nicas.blogg.se
Postat av: Syrran

Ja du skulle ha skyndat på dem ang utbyggnaden, så de kan ha hemma det man kommit dit för att köpa.

2008-01-28 @ 18:47:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0