Stundande helg

Oj, vad fort jag kan gå från skönaste sömn till tjurighet på roddmaskinen.
Igår efter middagen somnade jag under täcket i soffan. 30 minuter senare satt jag ombytt på roddmaskinen på gymmet! Rekord?

Jag var (relativt) duktig på gymmet igår kväll. Slog bl a dubbla rekordtider på roddmaskinen. Efter diverse andra övningar avrundades även denna gång med en kort kamp med boxningssäcken. Har blivit något slags hatkärlek för både rodden och säcken.

För att fira detta stundar årets första After Work på några timmar. Denna gång med arbetskamraterna. Blir knappast till sena natten men det blir en trevlig avslutning på denna vecka. Får samtidigt passa på att fira att alla årskörningar på jobbet är i hamn. Nu stundar bara vanligt redovisningsarbete ett par månader framöver. Skönt!

Helgplaner?
Med snön som fullkomligen rasade ner igår infann sig även suget att slänga sig nedför slalombacken. Kanske, kanske... blir det verklighet imorgon eftermiddag.

Är även sugen att se filmen "Eastern Promises" på bio. Lördag kväll?

Söndagen är preliminärt bokad för ett IKEA besök. YES! Har varit lite sugen trots att jag egentligen inte är ute efter något speciellt. Då är det tur med kompisar som tänkt samma tanke. (Det är ju trots allt 8 veckor sen sist. =) )

Återstår att se om min helgplanering håller.
Ha en underbar helg allihopa!


Kommentarer
Postat av: IBW

Vad mycket träningsenergi du har, önskar att jag satt i dina kläder. Snön rasade
nerigår, hm, hm, visst det är roligt med snö, för jag älskar vintern. Men när jag skulle hem från
jobbet igår, kunde jag inte cykla som jag brukar, utan jag fick plumsa och bära min cykel hela vägen hem hem. Tog 45 min mot 5 min annars och dessutom har jag råkat på en ordentligt förkylning med feber, bröstsmärta, halssmärta och hosta. PE är frisk

2008-01-25 @ 18:54:30
Postat av: Syrran

...och IBW blev också sjuk, men du verkar pigg! än i alla fall! Om du inte är det i morgon bitti (pigg alltså ) då kanske det inte är ngn influensa i alla fall..
;)
Vad kul ni skall ha det på söndag, hälsa Sonja, nästa gång kanske vi lyckas få ihop det alla 3, fast jag orkar nog inte vänta tills ni blir sugna igen.

2008-01-25 @ 20:36:13
URL: http://malkins.blogg.se
Postat av: keb

Ett sånt energiknippe du verkar vara
hujedamej ge bort lite av din energi till behövande:-)

2008-01-26 @ 10:49:12
Postat av: Camilla

Hoppas helgen blir lika bra och omväxlande som din planering låter. :) Ska bli spännande att höra, både om eventuell film, IKEA-inköp och slalomdag.
Kram!

2008-01-26 @ 19:54:26
URL: http://camillaslillablogg.blogspot.com
Postat av: Carina

IBW, vem är det som har energi? Att bära hem sin cykel i snöstorm... ja jag hade låst in den och tagit bussen. Verkligen strongt gjort!!

Syster, en efter en trillar vi in i sjukdom. Nu är även jag övertygad om att jag inte kommer att slippa undan. =(

Camilla, tyvärr slog kylan till och ställde in slalomen. Filmen jag ville se gick överhuvudtaget inte i helg. Endast måndag t o m torsdag! =S

2008-01-27 @ 07:59:35
URL: http://nicas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0