Ta dig samman

Ser i min almanacka att denna veckas ordspråk lyder:
"Ta dig samman och gör något onyttigt!" - Okänd

Skönt för det är precis vad jag gjort under veckans tre första dagar.
Ätit snabbmat, ett par kakor, några mörkchokladbitar samt skippat träning.
Om jag bortser från gårdagens promenad hem från jobbet.

Tycker att jag inte åstadkommit så mycket under veckans dagar. Men med facit i hand inser jag att jag varit riktigt effektiv. Har faktiskt tagit tag i en hel del... =)

Tjing!
Almanacka

Kommentarer
Postat av: Syrran

Nyttigt, fy det är alldeles för mycket nytta som skall göras, men ikväll blir det bara nöje för mig i alla fall, och du får äran att njuta av mina små monster *hihi*

2008-01-31 @ 07:31:33
URL: http://malkins.blogg.se
Postat av: keb

tro vad hon har tännkt hitta på din syster
när ska du vara "monster" vakt :-)

2008-01-31 @ 14:45:20
Postat av: Camilla

Å, vad härligt att höra att det finns fler som fuskar ibland. Det där ordspråket gillade jag! :)
K R A M!

2008-01-31 @ 21:33:18
URL: http://camillaslillablogg.blogspot.com
Postat av: Carina

Syrran, monster... inte alls. Man ska prioritera nöje ibland. Det behövs för allas skull. Såg inte skymten av några monster!

KEB, Monstervakt... barnvakt åt hennes barn som skötte sig exemplariskt.

Camilla, Hämtar krafter för att komma igen...

2008-02-01 @ 21:45:06
URL: http://nicas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0