Tomten upp på vinden

Tänk på vilodagen så du helgar den...

Julklapp
Själv passade jag på att städa undan julen. Tjugondag Knut närmar ju sig. Tänk att det alltid går betydligt snabbare att stöka undan julen än att plocka fram den. I början känns det  lite tomt när julpyntet åker ned. Skönt dock att ha fått byta ut julgardinerna mot vinter-
gardinerna.


MuurikkaFick en julklapp av arbetsgivaren redan i början av december. Denna julklapp, den största, stod fortfarande oöppnad!
Något jag givetvis passade på att åtgärda.
En muurikka med tillbehör i en praktiskt väska med handtag. 
En ordentlig sak som förhoppningsvis kommer till användning i ev framtida hus. Finns redan en i stugan.

Kommentarer
Postat av: Camilla

Va? Har du kunnat låta bli att öppna en julklapp ända tills nu? Är du galen eller visste du redan vad som var i paketet? :)
Kram och trevlig helg!

2008-01-11 @ 15:56:03
URL: http://camillaslillablogg.blogspot.com
Postat av: Syrran

Du jag fick min först igår o slet upp den direkt, du har ju sparat på din....så lika är vi ;)

2008-01-11 @ 16:13:12
URL: http://malkins.blogg.se
Postat av: keb

det var ju till att ha julkul länge :)

Paket har jag svårt att låta bli öppna
kan inte vänta så länge.
men däeremot händer et ofta att jag glömmer skrapa lotter jag köpt..
köper en tiss eller annan sort av lott kan det ligga i börsen flera veckor..

2008-01-11 @ 18:54:34
Postat av: Carina

Jepps jag har väntat med denna klapp. Med tanke på storleken gissade jag vad det var i paketet redan när jag fick det. Mina gissningar bekräftades senare då min kollega tog emot fakturan (efter jul).
Överraskades dock av den praktiska väskan och tillbehören till. =)

2008-01-12 @ 10:53:47
URL: http://nicas.blogg.se
Postat av: keb

funderat klart nu när det gäller norrbotten resan
är på G nu
frågan är bara hur det passar för er

2008-01-12 @ 11:49:11
Postat av: IBW

Det blir väl kul om KEB kommer, kan vi träffas allihopa då, eller

2008-01-12 @ 20:02:57
Postat av: Carina

KEB och IBW... låter toppen att få träffas allihop! Sätter direkt igång med planeringen. Vi syns!

2008-01-14 @ 10:23:11
URL: http://nicas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0