Återuppstånden

Känner mig lite som pånytt född. Den värsta tröttheten är bortmotad. Skönt. Kulmen av trötthet nåddes igår. En dag som kantades med fruktansvärd trötthet, gedigen huvudvärk och mörk under ögonen. Inte speciellt social vid trippen till grannstaden. Är dock glad att jag följde med. Behövde komma ifrån allt för en stund. Hoppas de inblandade har förståelse.

Ikväll är första lägenhetsvisningen. En allmän sådan. Nyfiken som man är vore det roligt att se om det kommer någon och vilka i sådana fall. Grannar? Bekanta?
Nyfikna arbetskamrater? Kanske en webb-kamera vore ett alternativ. Skickar ev ett syskon eller kompis dit. Alternativt spanar jag själv på behörigt avstånd. Återstår att se vilket drag det blir.

P g a intressenter som inte har möjlighet att gå idkväll har det redan bokats in en andra visning. Skönt att veta att det finns några själar där ute. Har varit lite orolig mellan varven. Håll tummarna nu!

Regnet har gjort uppehåll. Solen kikar t o m fram en aning. I natt regnade det på nått fruktansvärt. Vaknade, rusade ut och räddade blomkrukan från över-svämning. Blir utmärkt att ställa fram den lagom till kl 18.10.


Kommentarer
Postat av: Camilla

Förstår att du blir trött efter allt ni håller på att greja med. Lycka till med visningen. Visst är det din blivande sambos lägenhet nu va, din är väl såld?

Kram på dig!

2008-07-02 @ 18:52:40
URL: http://camillaslillablogg.blogspot.com
Postat av: Syrran

Jag var en av de nyfikna som gled in på gården och hade sån tur att jag kunde handla från Hemglassbilen medans jag spanade och räknade spekulanter! =) fniss Jo det är kul att vara lite nyfiken!

2008-07-02 @ 19:14:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0