Bruuuce

26 grader i Luleå idag! Redan tidigt i morse gassade solen på riktigt bra. Sommarens absolut bästa dag. Detta borde firas med ett dopp ikväll.

I morgon börjar min semester! Vi går ut hårt direkt. För i helgen smäller det!!!

Brucan uppträder i dagarna TVÅ på Ullevi i Göteborg (4-5 juli). Tillsammans med E-Street Band ska de frälsa oss fans.=)
Midsommaren 2003 besökte han senast arenan. Jag var där tillsammans med över 55.000 andra personer. Det var rent magisk stämning. Definitivt min bästa midsommar någonsin.


Kan semestern börja bättre? Jag bara undrar...

Kommentarer
Postat av: Camilla

Wooow! Det blir säkert minst lika bra som sist!

Kram!

2008-07-03 @ 19:55:02
URL: http://camillaslillablogg.blogspot.com
Postat av: Malin

Ja vilken fantastisk sommardag, hoppas verkligen vi får fler såna i sommar.

Hoppas ni får en bra semester i Gbg, och du hälsa fr mig ;)

2008-07-03 @ 22:52:08
URL: http://malkins.blogg.se/
Postat av: Sonja

Jag det var underbart varmt igår.

Jag börjar också riktiga semestern på måndag, två veckor sen är det ur askan in i elden, alltså full fart in i Luleåkalaset, hoppas jag orkar med det detta år också utan att få bryt.

Ha en helt underbar semester!!!!

Kram

2008-07-04 @ 08:30:33
Postat av: keb

lite avis nu :)

2008-07-08 @ 19:55:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0