Första...

... visningen av min lägenhet är avklarad. Detta knappt veckan efter fotningen och att den kom ut till försäljning.

Nyfikenheten tog överhand. Lejde t o m syster med familj att cykla förbi och checka om mäklaren satt där ensam och allena. Kunde sen inte hålla mig heller utan vi vandrade förbi på avstånd och skymtade en och annan spekulant. Puh! Hade varit pinsamt om ingen kommit. Oj, vad jag velat höra hur spekulanterna diskuterade. Precis som jag och J gjort på visningarna vi varit på.

Blev sedan glatt överraskad av mäklarens informationen av antal sällskap och intresserade. Båda betydligt fler än jag vågat hoppats på. Lägger därtill de som inte kunde komma idag utan får en extra visning. Nu kan jag pusta ut lite. Bara att avvakta och se. I detta läge finns inget mer jag kan göra.

Mäklaren fortsätter att ge det lilla extra. Blir så glad när jag ser hennes jobb.
Bara en sån sak som skyltningen. Hon skyltar mer än de andra, vilket gör det lättare att hitta till objektet. Än en gång känner jag att jag gjorde rätt val. Kan varmt rekommendera henne. 

Till veckan planerar vi att fota J:s lägenhet, lägga ut den och sen komma överens om en visning. Men först avvaktar vi utvecklingen efter min visning.

Kommentarer
Postat av: Syrran

Ja inget annat att göra än att hålla tummarna att det går vägen, dvs att du får den sålt till ett pris som du blir nöjd med.

Hör av dig NÄR vi skall spionera på Jonas lägenhet! ;) Vi har nog inte samma tur m glassbilen den gången..

2008-07-02 @ 23:14:51
Postat av: Camilla

Vad kul!!! =) Jag skulle inte heller ha kunnat hålla mig därifrån. :)

Nästa gång kanske du t o m kan skicka in syrran som spekulant för att höra lite "inside information". =)

Kram på dig!

2008-07-03 @ 08:29:21
URL: http://camillaslillablogg.blogspot.com
Postat av: IBW

Det är klart att ni får sålt lägenheten, det verkar inte vara något problem i Luleå.

2008-07-03 @ 21:17:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0