I målartagen

Nej inte blev det något tripp till stugan. får ge mig/oss till tåls till midsommar. Skippade även solning i stolarna och höll mig inomhus. Om solen väntar på oss i midsommar återstår att se.

I stället tömde vi min hall på möbler och tog lös både golvsocklar och bröstlister. Vi tog oss med andra ord an min hall, vilken varit lägenhetens ömma punkt.


      
Bild 1
Grundade den sen tidigare vitbetsade halvpanelen.

Bild 2
Det färdiga resultatet i modevitt

Är supernöjd med resultatet. Det blev verkligen ett lyft. Ångrar bara att jag inte gjort det tidigare. Nu är i alla fall min lägenhet redo för fotning och försäljning.
Återstår bara att bestämma sig för vilken mäklare jag/vi anlitar.

Kommentarer
Postat av: Malin

Håller m dig, det skulle du ha gjort för länge sen, men ett par mån får du njuta av det, det blev skitsnyggt!

2008-06-16 @ 11:20:03
URL: http://malkins.blogg.se/
Postat av: Camilla

Vilken skillnad! Det är nog inte helt fel med lite fixning inför försäljningen, hoppas du får in mycket mer pengar då. :)

Kram!

2008-06-16 @ 15:22:25
URL: http://camillaslillablogg.blogspot.com
Postat av: IBW

Det ser fint ut.

2008-06-17 @ 21:34:57
Postat av: maria

Ja, man har aldrig haft det så fint och städat som när man ska sälja/ flytta...

Toppenfint blev det!

Må så gott!

2008-06-18 @ 09:33:03
URL: http://mariasfotovardag.blogg.se/
Postat av: keb

duktig och kreativ tjej du!

som fixar sånt snyggt blev det!

2008-06-18 @ 18:06:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0