Sent om sider

Sju ynka dagar (!) återstår till Springsteen i Göteborg. Boendet har/är ett problem just under spelningsdagarna 4-6 juli. Min snälla farbror S har erbjudit oss ett rum i Trollhättan över nätterna. Efter konserterna blir vi kvar ytterligare ett par dagar på västkusten. Bokade idag en hyrbil för hela perioden. Bra att veta att den innehåller GPS-utrustning då vi ska bila runt lite.

I natt bokades boende för de sista dagarnas boende. Skönt att åtminstone det löste sig... och centralt också. Har varit inne på att det måste ordna sig på nått sätt. Nu verkar det även göra det. Puh...

Kommentarer
Postat av: keb

så spännande ! härligt att det löste sig med boendet..Det blir nog toppen att få se Springsteen!

Jag har lust att åka på sundsvalls gatufest och se Gary Moore.Men det vill inte min man :-( vad göra då :-(

Kan det vara en skillsmässo orsak :-)eller ....nä då får eller kanske kan man använda sig av kvinnolist på nåt sätt... bara det att jag har använt alla upp metoder snart......... får tänka ut

nåt

2008-06-26 @ 17:24:37
URL: http://kebibw.blogg.se/
Postat av: IBW

Du kan ju försöka HOTA med någonting, nej skämt och sidor, vill han inte, så låt han slippa, du kan väl åka själv tillsammans någon likasinnad

2008-06-27 @ 20:59:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0