Självkritisk

Nu är lägenheten ute på försäljning. Min mäklare är så bra. Vi tänker lika och det är så lätt att diskutera med henne. Får igenom mina önskemål. Fick t o m in ett par egna bilder. Valet känns bara så rätt.

Nu finns det inte mycket mer jag kan göra. Ja, mer än att hålla lägenheten kliniskt ren inför den allmänna visningen och ev extra visningar.

Nu är det upp till andra att gå på visning och vara kritiska. Blir själv så själv-kritisk. Har verkligen lusgranskat allt... både på nätet och i verkligheten.
Nu är det bara att hålla tummarna att det finns någon enda själ som är verkligt intresserad.

Helt plötsligt känns husköpet och flytten mycket mer verklig och mer närmare än vad man tror. Bjuder på en vacker detalj som finns i trädgården till vårt blivande hus.


Kommentarer
Postat av: keb

oj så vackert! finns det där på tomten till huset

ni ska köpa?

2008-06-27 @ 10:54:45
URL: http://kebibw.blogg.se/
Postat av: Camilla

Vad gulligt! :) Vi har också en liten damm och ett litet vattenfall på tomten och det blir så himla mysigt med vattenporlet då man sitter ute på altanen. =) Mysfaktor hög!

Jo, jag satte ut biljetterna på Tradera i går faktiskt och har i alla fall fått bud på båda som var en är värd, än så länge. Känns bättre än att bara "kasta pengarna i sjön".

Kram och trevlig helg!

2008-06-27 @ 11:56:32
URL: http://camillaslillablogg.blogspot.com
Postat av: Camilla (igen)

Har nu kikat in hos dig där du bor nu. Jättefint ju! Den kommer inte att bli svårsåld alls tror jag, kanon med markplan och uteplatsen och fint inomhus. =)

Lycka till!

2008-06-27 @ 11:58:41
URL: http://camillaslillablogg.blogspot.com
Postat av: IBW

Men så fint, det är fint med damm och säkert roligt att göra i ordning´ den. Kanske jag kan bygga någonting liknande i kolonistugan någon gång i framtiden,

2008-06-27 @ 20:57:36
Postat av: IBW

Fin lägenhet, tänk vad fint det skulle vara att ta bort väggen mellan rummet och köket, då skulle köket stort och härligt. Jag gillar att riva bort väggar.

2008-06-27 @ 21:06:09
Postat av: Carina svarar:

KEB, Jepps.. ligger vid huset och väntar på oss.



Camilla, Är bara lite fundersam till om jag/vi kommer att sköta det lika bra som de nuvarande ägarna.

Tack.. känns att jag behöver all tro just nu.



IBW, Öppen planlösning i all ära. Det är även skönt att kunna nyttja olika rum som skiljs med väggar. Ni har det ju nytt och fint som det är!!



Kolonistugan... varför inte bjuda på några bilder därifrån??

2008-06-29 @ 00:33:58
Postat av: maria

Ja, visst slår det emot en på allvar när dagarna fram till flytten blir av. Vad roligt att flytta in i villa!!!

Håller alla tummar för en bra budgivning!!

Kram!

Min nya adress är mariasfotografi.blogspot.com

Välkommen!

2008-06-30 @ 15:11:41
URL: http://mariasfotografi.blogspot.com
Postat av: Helena

TACK så jättemycket för dina ord!! Betyder mycket.



Vilken helt underbar damm!! Sådan skulle jag också vilja ha, kanske ett framtidsprojekt :-) Skulle vara så mysigt att sitta och lyssna på porlandet.

2008-07-02 @ 20:58:24
URL: http://helenasnackar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0