Har inte tid

Män som...I morse kändes det som att jag inte hade tid att gå till jobbet.
Kors i taket!

Det sista jag gör om kvällen är att läsa och det första jag gör när väckarklockan ringer före kl 6 är att tända lampan och läsa.
I morse hade jag bara sååå svårt att slita mig från den lysande boken. Är inne i ett så spännande avsnitt nu.

Tänk... jag som trilskades med ljudboksvarianten redan i juletid och nästan gav upp boken. Antingen somnade jag eller så kom på mig själv att tänka på annat
och därmed missade berättelsen. Nu kan jag knappt lägga ifrån mig den.

Kommentarer
Postat av: Syrran

Det kanske är en vanesak det där med ljudböcker, jag har inte provat än men jag skulle nästan gissa att jag skulle somna..Men vad kul att du oxå tycker den är bra, du förstår nog att jag var tvungen att köpa alla böcker (till ordniarepris hmmm...) när jag väl hade börjat läsa dem.

2008-03-11 @ 16:17:24
URL: http://malkins.blogg.se
Postat av: Sonja

jag har nån eller några Stieg Larsson hemma, men har inte läst han. Har ju fastnat i ljudböcker istället och då Arto Paasilinna, fantastiskt roliga böcker trots titlar som "Kollektivt självmord"...;)

2008-03-12 @ 09:20:36
Postat av: Malin

Sonja har du Stieg Larssons böcker hemma så Läs dem!!

2008-03-12 @ 10:18:50
Postat av: Carina svarar:

Syster, Misstänker att jag fortsätter med andra boken rätt snart efter den första. Förstår absolut ditt raska beslut om vidare inköp. Jag är inte lika snabb...

Sonja, Jag har även Stiegs ljudböcker utifall att... Lägger Arto bakom örat till ev senare tillfälle.

2008-03-12 @ 10:21:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0