Semesterplanering

Det kanske känns tidigt att i början av mars börja planera för semester. Tyckte själv att jag var ute i god tid när jag i veckan skulle till att boka hotell i Göteborg till Springsteens STORA spelning där i början av juli. Möttes bara av varnings-
texten "Det finns inga lediga rum denna period. Kontrollera datum."
INGA (zero, noll, nada)... förstår ni min kalldusch? 

Semesterplanering
Men jag vägrar ge mig. Får istället ta fram min kreativa sida och hitta andra lösningar. Tälta ligger dock längst ned på denna lista. Finns inte en chans att jag ger upp mina biljetter till dagarna TVÅ! Dessutom ska en medföljande 40-åring firas den 5:e! Det glömmer jag inte TTÄ!

I helg vet vi alltså vad vi har att göra. Därtill ska semesteruttaget planeras in. Verksamheten på jobbet ska trots allt fungera. Skatte- och lönedatum tar tyvärr ingen hänsyn till ev semestrar. :S

Kommentarer
Postat av: Syrran

Tidigt m semesterplanering? Nej inte alls, mina önskemål skulle vara inne sista feb...

2008-03-07 @ 10:12:17
URL: http://malkins.blogg.se
Postat av: Sonja

Oj, semester! Har ju också hamnat i verksamhet där semester planeras i GOD tid, är ju mera van vid "..då tar jag semester från måndag och tre veckor, OK!" Fast inte ens här har vi börjat semesterplaneringen än.

2008-03-07 @ 12:58:12
Postat av: keb

vi har en husbil
kankse vi inte behöver den just då.
vem vet....eller

2008-03-07 @ 21:40:49
URL: http://kebibw.blogg.se/
Postat av: Carina svarar:

Syster, Sista februari, oj! Ifjol var vi klara med semestrarna i början av juni. :S

Sonja, Är också van att ta ut semester när verksamheten påverkas så lite som möjligt... dock med utebliven privat semesterplanering (något som skall prioriteras i år).

KEB, Tack för erbjudandet... låter intressant!

2008-03-08 @ 11:01:38
Postat av: Camilla

Oj, vad drygt! Då du är ute i god tid ska du se att det löser sig. Kanske finns någon "förort" eller så, som ni kan bo i?
Häftigt att se Springsteen, det är nog nästan lika bra som kent det! =)
Kram!

2008-03-08 @ 13:33:35
URL: http://camillaslillablogg.blogspot.com
Postat av: Carina svarar:

Camilla, i "förorterna" Varberg, Borås och Trollhättan finns det fortfarande boende. Mellan 7-9 mil från Gtbg. Har garderat mig men är nu i jakt på bättre. Det ordnas sig på nått vis ska ni se.

2008-03-10 @ 08:03:32
Postat av: keb

ja det är möjligt attlåna den om ni är två
finns inga säkerhetsbälten på stolarna i bodelen

2008-03-10 @ 17:03:49
URL: http://kebibw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0