The final

Det gick bra för mina fyra favoriter igår. Fick t o m in dem i rätt ordning. =)
1. Hero - Perrelli (proffsigt)
2. Empty room - Nielsen (fantastiskt fin låt)
3. Lay your love on me- BWO (ett scenshow som passat öst - men vem bryr sig?)
4. Just a minute - Rongedahls (en kitchig låt om man sluter ögonen)


Perrelli vann
(Googlad bild)
I övrigt hade jag inte mer att önska.
Sibel - årets S Aldén
Bengtzing - så fruktansvärt energisk, puh!
Sjögren - finlandsbåten kanske?
Diamond - avvakta några år till tack..
Nordman - ja, vi minns er och harpan
Frida - upp och hoppa var det. Mer kondis kanske?

Kommentarer
Postat av: Syrran

Jag hejade på Sanne, men nu lyssnar jag på henne på You Tube istället.

2008-03-16 @ 18:09:25
URL: http://malkins.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0