Stolt...

Ibland blir man riktigt, riktigt stolt!

En kväll ringde telefonen. Förvånat konstaterade jag att samtalet var från ett bemanningsföretag. Tankarna rusade i skallen. Jag har inte sökt nytt jobb. Har heller inget CV utlagt någonstans.

Bemanningsföretaget söker personal å ett företags räkning. De hade tipsats om mitt namn! Kände även till mig som person. Oj, vad jag kände mig stolt. Växte visst lite på längden. =)

Men jag trivs som fisken i vattnet med min nuvarande tjänst, mina kollegor och chef. Fick istället tipsa om en annan mycket duktig ekonom (S) som jag känner. Roligt!


Kommentarer
Postat av: Sonja

Jaha.....

Detta kräver nog en lunch!!!

2008-05-06 @ 10:02:50
Postat av: Sonja

Din blogg beter sig inte som vanligt därav de tre lika kommentarerna.

1:a fick jag aldrig godkänna och den kom inte med på sidan

2:a fick jag godkänna dock ny variant, men den kom inte med på sidan.

3:e fick jag inte heller godkänna och plötsligt är alla tre där...

Så där försvann udden av mitt försök till lite underfundig kommentar

2008-05-06 @ 10:09:37
Postat av: Carina svarar:

Bloggdomänen jag använder håller på att byta plattform. Jag har redan slussats till den nya, vilket ger en annan variant att godkänna sina kommentarer än tidigare. (Ibland verkar den dessutom hoppa över godkännande steget.) Klurigt...

Antar att de kommer att få ordning på allt så småningom.



Har även uppmärksammat att det kan ta en stund innan kommentarerna dyker upp (liksom inläggen jag skriver).

2008-05-06 @ 11:17:10
Postat av: Carina svarar:

Sonja, Lunch javisst!

Har även "sett över" de kommentarer som var lite överflödiga. =)

2008-05-06 @ 11:18:17
Postat av: Camilla

Oj, vad skoj! =) Sug åt dig av berömmet, det är så sällan man får höra att man är bra.

K R A M!

2008-05-06 @ 12:53:58
URL: http://camillaslillablogg.blogspot.com
Postat av: IBW

Roligt med erbjudanden, du är säkert mycket duktig och noggrann inom ditt yrke. Passar säkert som handen i handsken, eller vad man brukar säga.

2008-05-06 @ 21:02:01
Postat av: keb

Alltid kul med uppskattning från omgivningen...

2008-05-07 @ 16:52:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0