Namnsdag

Idag har jag visst namnsdag. Något som antagligen gått mig förbi om inte J gratulerat mig. En snabb titt i kalendern och visst. Wow... Nej, sånt firar inte jag.

Min namnsdagspresent blir att jag får hämta hem min cykel från cykel-reparatörerna med nya finfina däck. Första gången i hela mitt liv som jag lämnat in den för översyn. Enkelt om inte annat. =) De jobbar verligen dag och natt.
Kl 22 igår kväll fick jag SMS om att den är färdig för avhämtning. Killen som tog emot den nämnde också att de jobbar till midnatt nästan varje dag. Stackarna...

Nu är det bara att nollställa trippmätaren och börja rulla. Har i ett svagt tillstånd antagit syrrans cykelutmaning. Ligger redan TRE veckor efter. Blir supersvårt att ta igen. Men ack den som ger sig. (Hoppas hon tröttnar inom kort) =)


Kommentarer
Postat av: Syrran

ha ha ha jag är väl lite småless, men jag kan vara otroligt seg när jag sätter den sidan till.



GRATTIS på namnsdagen!

2008-05-07 @ 09:37:16
URL: http://malkins.blogg.se/
Postat av: maria

Fint du har gjort här i bloggen!

grattis på namnsdagen!!

Må så gott!

2008-05-07 @ 12:47:13
URL: http://mariasfotovardag.blogg.se/
Postat av: Sonja

Grattis på namnsdagen!!!!!

Jag hoppas som du att hon ledsnar, hade tänkt börja cykla redan 1 maj men det var så väldigt hög tröskel för att ta sig upp på cykeln i år. Men imorse var det premiär. Har fått en cykeldator men H har inte monterat den än, får väl göra det själv.

2008-05-07 @ 13:07:24
Postat av: keb

Grattis på namnstagen!:-)

2008-05-07 @ 16:47:38
Postat av: Malin

Kul att ni äntligen kommer igång brudar! ;) Hur långt har du till jobbet Sonja? Mitt cykla till jobbet räntar lite dåligt...

2008-05-07 @ 17:57:14
URL: http://malkins.blogg.se/
Postat av: Camilla

GRATTIS på namnsdagen! :)

Nu måste du sätta igång och ta rygg på syrran din, så att hon inte går och vinner utmaningen. ;)

(Nu när cykeln är nyservad och allt...)

Kram!

2008-05-07 @ 22:36:18
URL: http://camillaslillablogg.blogspot.com
Postat av: Carina svarar:

Syster, cyklandet ska kännas roligt inte som ett tvång. Strunta i cykeln dagar med kasst väder.



Syster, Jag hakar gärna på en längre cykeltur med picknick! Sonja, vad tror du?



Sonja, Cykeldator är super! Se till att få den monterad omgående. I slutet av säsongen förvånas man hur många mil det blir trots allt. Fin sporre!



Camilla, Ja nu kör jag så det ryker. Syster ska få det hett om örona... jag lovar. =)







2008-05-08 @ 10:03:30
Postat av: Syrran

Jo just ta det lugnt osv..vem av oss är det som har tävlingsinstinkt så det räcker o blir över?? Jag ligger nog i lä..

2008-05-08 @ 15:48:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0