Prövningar

Prövning 1
Efter jobbet idag vankas whiskeyprovning. Med arbetskamraterna. I chefens nya lya strax under stjärnorna. En anordnad provning som hålls i av en kunnig person. Supersnällt att dela med sig...

Ska även bli sååå spännande att se hans supernya terasslägenhet på översta plan mitt i stan.

Prövning 2
Vad gör man när säkringen i ljusdimmern till det fönsterlösa badrummet går kl 5 på morgonen? Man ställer sig helt sonika och duschar i mörkret. För mörkt det blir det bakom draperiet trots att dörren till toaletten står på vid gavel. Tror bestämt jag tog ur rätt flaskor i och rätt ordning (schampo, balsam, o s v). Har försett mig med fler säkringar. Blir att koppla lite el ikväll efter whiskeyprovningen. "Spännande".... hahaha.

Prövning 3
Att panikklippa pannluggen på morgonen i mörkret på toaletten.

Prövning 4
Efter en after work i majmånad ifjol tog jag och J ett dopp på vägen hem. (Vittne JK och ev några poliser hundra meter bort som tagit en mopedist.) Återstår att se om utgången blir densamma i år. I så fall hoppas jag att vinden legat rätt så isen inte ligger intill badstranden utan mot strandkanten på andra sidan fjärden. I o f sig är bryggorna inte på plats än.

Kommentarer
Postat av: Sonja

När belysning saknas kan jag tipsa att det är mysigt att duscha i skenet av levande ljus...!

2008-05-09 @ 14:20:04
Postat av: Camilla

Rapport önskas. Blev det något bad? Blev luggen bra? Jag klippte min själv i dagsljus härom dagen och nej... att man aldrig kan få till den lika snyggt som frissan kan och att man aldrig lär sig att låta bli att klippa själv...

Hoppas ni hade en mysig kväll!

2008-05-11 @ 14:44:38
URL: http://camillaslillablogg.blogspot.com
Postat av: Syrran

Haaallå var håller du hus???

2008-05-13 @ 07:12:04
URL: http://malkins.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0