Utmanad - fem

Har blivit utmanad av Sonler att berätta fem saker om mig.

Reglerna är följande:
- Länka den som utmanat dig och sätt in dessa regler på din blogg.
- Berätta 5 saker om dig själv, både alldagliga och knäppa.
- Utmana 5 st i slutet av inlägget genom att nämna deras namn och länka till dem.
- Låt dem få veta att de har blivit utmanade genom att lämna en kommentar i deras blogg.


Saker ni kanske/kanske inte redan känner till. Så håll till godo:
1. Trist ointresserad av kläder.
2. Värdelös på att känna igen människor/ansikten. Inget bra vittne här inte.
    Siffror, datum, reg.nr och dylikt sätter sig däremot som en smäck.
3. Mitt motto: Mat är livet.
4. Tar gärna för mig. Provar och testar! Smågalna saker förgyller bara tillvaron.
5. Morgonmänniska som styr upp dagen om morgnarna. Har dock slutat laga
    lunchlåda kl 06.

Sååå... hur väl känner ni mig?

Väljer att inte utmana några specifika personer då denna utmaning redan vandrat bland bloggisarna. Lämnar hellre denna utmaning som öppen. De som känner sig manade att hänga på. Varsågod!


Kommentarer
Postat av: C a m i l l a

Det var kul att få veta lite mer om dig. :) Jag önskar att jag var mer som nr 1 på din lista... suck!

Kram och trevlig helg!

2008-11-14 @ 10:30:40
URL: http://camillaslillablogg.blogspot.com
Postat av: Syrran

Ganska bra, men då är jag ju din syster !

2008-11-14 @ 17:39:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0