Shopping och Vin

Helgen slut igen. Det går på tok för fort! Trist väder med evigt regn och dis.

Inspirationsresor i möbelbutiker i lördags. Inhandlade ett avlångt nyckelskåp i ek med spegel. Tyvärr visade det sig vara för stort för den planerade väggen. Ska nu fundera på saken. En annan vägg eller lämna i retur.

Avrundade shoppingturen med ett besök på kaminbutiken med dess utförsäljning. Ja, jag har i flera dagar tänkt svänga förbi men har på nått vis känt på mig att jag ändå är för sent ute. Ville i alla fall få det bekräftat.

Kliver in i butiken och där står "min" kamin! Endast en kund före mig som redan expedierades. Snopen som tusan när just "min" kamin minuten efter lyfts in i den den andra kundens bagage. Snuvad på "min" stugkamin med ynka fem minuter! Tänkte som hastigast börja köpslå om den men jag höll mig för en gångs skull. Snyft!

Igår blev den efterlängtade IKEA-trippen äntligen av. Vår inköpslista på A4-arket betades av. Visst tillkom det saker utöver den men även saker vi fick klara oss utan.
Firade svärfar på farsdagen på hemvägen genom att skåla med svärmor. Bjöds nämligen på middag och rödvin hos svärföräldrarna. (Vinkruset på bilden är dock från Rhodos tidigare i höst)

Måndag och redo för en ny arbetsvecka igen....

Kommentarer
Postat av: Syrran

Ang kaminen, äsch då...men du kan ju göra som oss och beställa från Gällivare, nu har du sett den live det hade inte vi gjort.



PS vi har inte glömt bort granen, bara haft fullt uppDS

2008-11-10 @ 10:46:46
Postat av: C a m i l l a

Vi har också haft en superbokad helg. Puh! Vill vila nu en dag också, men då är det jobbdags igen.

Vad tråkigt med kaminen!!! Blä!

Din helg lät ju annars rätt dyr ändå...

Kramar!

2008-11-10 @ 10:59:55
URL: http://camillaslillablogg.blogspot.com
Postat av: keb

synd..att missa kamimen med så lite marginal......shit happens!

2008-11-10 @ 21:57:09
URL: http://kajsa-keb.blogspot.com/
Postat av: IBw

Det är alltid roligt att besöka Ikea, det var ett tag sedan för mig, men det blir väl en resa snart igen.

2008-11-11 @ 23:27:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0