Återställd

Bokade tidigt igår en tid hos en kiropraktor. Fanns inte tid förrän fredag morgon. Tog den i brist på annat. Fattar inte varför det aldrig finns några akuttider i den branschen.

Tack och lov var denna låsning av den mindre varianten. Nackrörelsen påverkas men man fungerar i vardagen UTAN värktabletter. Skönt bara det... om nu bråk med rygg/nacke kan vara skönt. :|

Fick även sambon till att trycka till mig mot hans famn. KNAAAK. Lät sedan dagen ha sin gilla gång för att se om vi kom åt låsningen. Det ömmar alltid ca en dag efter tillknäckning innan man får svaret.



Efter arbetsdagens slut kände jag mig så pass återställd att jag vågade promenera hem från jobbet, ca 5 km.
Minns inte när jag gjorde det senast.
Men det var riktigt skönt i den höga höstluften.





Efter ännu en natt inser jag att jag är ÅTERSTÄLLD! =)
Nu ska jag bara avboka min tid i morgonbitti. Lovely!

  
Bjuder på bilder från promenaden hem. Har kameran allt som oftast i handväskan.

 

Kommentarer
Postat av: keb

Skönt att det gick till sig.sådana krämpor är INTE kul jag vet...usch!

2008-10-16 @ 09:37:47
URL: http://kajsa-keb.blogspot.com/
Postat av: Sonja

Min kiropraktiker brukar ha ganska bra akuttider, provade du henne?

2008-10-16 @ 11:31:19
URL: http://sonler.blogg.se/sonler
Postat av: Jens

Fina bilder som väcker minnen! :)

2008-10-16 @ 12:55:24
Postat av: Carina svarar:

KEB, Nej... ingen lek. Blir lätt lite otålig.



Sonja, Nej, tog den som kollegor på firman brukar vända sig till. Får för mig att ordet stress och akut inte finns i naprapat/kiropraktik/massage-branschen.



Jens, Mmm... ljuva minnen. Vackra Lule. =)

2008-10-16 @ 13:06:08
Postat av: Anonym

Kikar in*

2008-10-16 @ 13:10:50
URL: http://justlikealexandra.blogg.se/
Postat av: C a m i l l a

Vad skönt att du blev bra i ryggen!

Vilken jättefin bild du hade i slutet av inlägget, den med solnedgången och vattnet. Vackert! :)

Jag vill ha sommar igen... nuuuuu!

Kram!

2008-10-16 @ 16:55:39
URL: http://camillaslillablogg.blogspot.com
Postat av: Helena

Åh vad skönt att det gått över, är jobbigt att ha ont! Tack så jättemycket för din goa kommentar!!

2008-10-16 @ 21:28:22
URL: http://helenasnackar.blogg.se/
Postat av: Carina svarar:

KEB, Nej... ingen lek. Blir lätt lite otålig.



Sonja, Nej, tog den som kollegor på firman brukar vända sig till. Får för mig att ordet stress och akut inte finns i naprapat/kiropraktik/massage-branschen.



Jens, Minnen ja... du får inte glömma vackra Lule. :)



Camilla, Tackar. Båda bilderna är tagna på min promenad hem i veckan. Höstbilder m a o.



Helena, Det var så lite.

2008-10-18 @ 09:22:13
Postat av: Syrran

Oj den nedersta bilden verkar vara samma motiv som jag hade i mitt inlägg idag från i helg! Fast i morgonljus och annan vinkel.

2008-10-20 @ 21:37:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0